REKLAMACIJE
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas pošaljete popunjen REKLAMACIONI LIST na e-mail [email protected]
Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da postoje fizička oštečenja/nedostaci, da nedostaje neki dio prilikom montaže, da isporučena roba ne odgovara poručenoj po modelu, specifikaciji, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke obavijestite. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo vas o daljem postupanju.
Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Republici Hrvatskoj. Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.
Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.